Dostava proizvoda vrši se:
– na BOX NOW paketomate uz trošak od 2,5 eur-a
– putem dostavne službe Intereuropa uz trošak od 5 eur-a

Za sve narudžbe vrijednosti iznad 39,69 eur dostava je BESPLATNA.

DOSTAVA PUTEM DOSTAVNE SLUŽBE INTEREUROPA
Trošak dostave putem dostavne službe Intereuropa naplaćuje se u iznosu od 5 eur-a.
Dostava se vrši na adresu kupca u roku 1-5 radnih dana za sve narudžbe zaprimljene radnim danom do 12h.
Radno vrijeme dostavne službe Intereuropa je radnim danom od 08-16 sati.

DOSTAVA PUTEM BOX NOW PAKETOMATA
Trošak dostave putem BOX NOW paketomata naplaćuje se u iznosu od 2,5 eur-a
Dostava se vrši na adresu kupca u roku 1-5 radnih dana za sve narudžbe zaprimljene radnim danom do 12h. Za grad Zagreb dostava može biti unutar istog dana ukoliko se narudžba tog dana izvrši najkasnije do 12h.
Kod odabira slanja putem BOX NOW paketomata na mapi će biti potrebno odabrati ili u za to predviđeno polje upisati željenu lokaciju na kojoj ćeš preuzeti svoj paket.
BOX NOW će te kontaktirati kada paket bude spreman za preuzimanje iz odabranog paketomata. Nakon što ga dostavna služba preuzme, paket će te u paketomatu čekati već isti ili najkasnije sljedeći radni dan.
Napomena: ukoliko zbog dimenzija proizvoda ne bude moguće isporučiti putem BOX NOW paketomata narudžba će se poslati alternativnom dostavom i o tome ćete biti obaviješteni.

NAPOMENA: naknadna promjena adrese nakon izvršenja narudžbe nije moguća.

Svi proizvodi koji se nalaze na web shopu raspoloživi su i DOSTUPNI ODMAH.

Prilikom obrade narudžbe kupac dobiva obavijest na mail o statusu njegove narudžbe te će se putem SMS poruke obavijestiti o predviđenom terminu dostave. 

Dostavu vršimo samo na području Republike Hrvatske.

Naručeni proizvod pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Preuzimanjem paketa kupac potvrđuje da je preuzeo paket u neoštećenom stanju. Nakon što kupac preuzme paket, dostavna služba ne odgovara za eventualne reklamacije, oštećenja ili umanjenje sadržaja preuzetog paketa, osim uz dokaz da oštećenje nije nastalo nakon uručenja. Preporuča se da kupac pošiljku pregleda prije preuzimanja, a sve kako bi se izbjegle naknadne reklamacije zbog mogućnosti oštećenja pošiljke prilikom dostave, te da ih odmah reklamira dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno odbije preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti nama.

Ukoliko kupac ne preuzme paket ili odbije preuzeti paket bez valjanog razloga, prodavatelj zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova. Nepreuzete pakete čuvamo u maksimalnom trajanju do  30 dana  obavijesti o preuzimanju, u kojem je moguće proizvod preuzeti. Nakon toga ugovor se smatra raskinutim i novac koji je plaćen za proizvod će biti vraćen.

Dostava se ponavlja isključivo po dogovoru s kupcem i uz plaćanje ponavljanja dostave unaprijed. 

NAPOMENA: Za vrijeme trajanja vremensko ograničenih promotivnih akcija, rok dostave može se produžiti za 2 do 3 radna dana.