UVJETI KORIŠTENJA
Niže pročitajte naše uvjete korištenja, uvjete prodaje i zaštite osobnih podataka.
Tvrtka DR PHARMA d.o.o. (nadalje: “DR PHARMA”) imatelj je i nositelj je svih prava na internet stranici www.drpharma.hr.
DR PHARMA putem navedene stranice pruža uslugu prodaje putem svoje internet trgovine – webshopa (nadalje: “Webshop”). Informacije o trgovačkom društvu DR PHARMA:
Naziv: Dr Pharma d.o.o. za proizvodnju, trgovinu i usluge
Skraćen naziv: Dr Pharma d.o.o.
Sjedište: Zagreb
Adresa ureda: Velika cesta 33, 10020 Zagreb, Odra
Nadležan Trgovački sud u Zagrebu, upis kod Trgovačkog suda u Bjelovaru broj Tt-12/247-2
Poslovna banka i broj žiro-računa IBAN: Erste&Steiermärkische bank d.d – HR7424020061100733356
OIB: 20927618113
PDV ID: HR20927618113
MBS: 010082719
Osobe ovlaštene za zastupanje: Ljerka Rašan
Broj telefona: 01 35 35 131
Adresa elektroničke pošte:
in**@dr******.hr
Korištenjem usluge Webshopa i vezanih internet stranica i servisa na www.drpharma.hr domeni smatra se da su potrošači u svakom trenutku upoznati s ovim Uvjetima prodaje (nadalje: Uvjeti) kao i da ih u svakom trenutku u potpunosti razumiju i prihvaćaju. Ovi Uvjeti primjenjuju se na prava i obveze u vezi kupnje proizvoda ili usluga putem Webshopa kao i na prava i obveze koje proizlaze iz sklapanja Ugovora o prodaji na daljinu (nadalje: “Ugovor”) između potrošača kao krajnjeg kupca i Webshopa, odnosno Društva, te se smatraju sastavnim dijelom takvih Ugovora.
Korisnik je osoba koja koristi web stranicu www.drpharma.hr isto kao i svaki kupac i posjetitelj web stranice www.drpharma.hr.
Korisnicima Webshopa, odnosno kupcima i posjetiteljima, savjetuje se i upućuje ih se da se prije kupnje na Webshopu upoznaju s ovim Uvjetima kao i iste periodički provjeravaju, sve kako bi se upoznali i bili upoznati sa svim njihovim pravima i obvezama.
DR PHARMA pridržava pravo izmjene ovih Uvjeta u svakom trenutku bez ikakve prethodne najave ili obavijesti. DR PHARMA nije niti neće biti odgovorna ni za kakve moguće posljedice koje proizlaze iz takvih promjena. Promjene stupaju na snagu u trenutku objave na internet stranici www.drpharma.hr.
DR PHARMA zadržava pravo prekinuti s pružanjem usluge Webshopa i/ili drugih usluga koje pruža putem internet stranice www.drpharma.hr kao i pravo promijeniti sadržaj Webshopa i/ili internet stranica www.drpharma.hr u svakom trenutku bez prethodne najave. DR PHARMA neće biti odgovorna ni za kakve moguće posljedice proizašle iz istog. Promjene stupaju na snagu u trenutku objave na internet stranici www.drpharma.hr.
DR PHARMA zadržava pravo promijeniti, ograničiti i/ili prestati s pružanjem usluge Webshopa u svakom trenutku bez obveze prethodne najave, uključivo i djelomično. DR PHARMA može u potpunosti ograničiti pristup, kao i pružanje određenih usluga, korisnicima koji krše odredbe ovih Uvjeta.
Korištenje usluga Webshopa dozvoljeno je isključivo punoljetnim osobama. Upotreba i korištenje Webshopa od strane djece ili maloljetnih osoba nije dozvoljena. Roditelji i/ili skrbnici dužni o navedenom voditi računa, a u protivnom preuzimaju sva prava i obveze nastale takvom upotrebom odnosno korištenjem. DR PHARMA u svakom slučaju ne odgovara za eventualne posljedice takve upotrebe odnosno korištenja Webshopa.
Svi proizvodi kupljeni na Webshopu koriste se na vlastitu odgovornost.
Webshop, odnosno DR PHARMA, pridržava pravo na moguće nenamjerne i/ili slučajne pogreške oko točnosti te potpunosti opisa i slika proizvoda a koji se nalaze na Webshopu i/ili internet stranici www.drpharma.hr. Razlike između stvarnog proizvoda i fotografije proizvoda te opisa proizvoda posebno su moguće ukoliko proizvođač i/ili dobavljač izmijene neku od karakteristika ili sadržaj proizvoda.
Webshop, odnosno DR PHARMA, ne daje jamstva da fotografije proizvoda u cijelosti odgovaraju izgledu samog proizvodu. Bez obzira na navedeno, Webshop odnosno DR PHARMA opise redovito i detaljno provjerava.
Ovi Uvjeti kao i eventualni posebni uvjeti prodaje navedeni uz informacije o određenim proizvodima predstavljaju ponudu Društva za sklapanje Ugovora.
Sklapanje ugovora o kupoprodaji putem internet stranice www.drpharma.hr regulirano je u skladu sa zakonskim odredbama uzimajući u obzir naročito načela i odredbe direktiva i uredaba Europske unije. Sklapanje ugovora putem internet stranice www.drpharma.hr predstavlja sklapanje ugovora na daljinu.
Ovi Uvjeti predstavljaju i predugovornu obavijest kada ugovor o kupoprodaji sklapa potrošač, odnosno svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, te ukoliko se ugovor sklapa između trgovca i potrošača u okviru organiziranog sustava prodaje ili pružanja usluge bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača na jednome mjestu pri čemu se do trenutka sklapanja ugovora te za sklapanje ugovora isključivo koristi jedno ili više sredstava daljinske komunikacije.
Sredstva daljinske komunikacije jesu sva sredstva koja se bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača mogu koristiti za sklapanje ugovora na daljinu, kao što je internet i elektronička pošta.
Sadržaj web stranice www.drpharma.hr dostupan je na hrvatskom jeziku. Službeni jezik za sklapanje ugovora o kupoprodaji je hrvatski jezik. Na sklopljene ugovore o kupoprodaji primjenjuje se hrvatsko pravo.
Glavna obilježja prodaje
Kupac se upoznaje s glavnim obilježjima proizvoda na internet stranici www.drpharma.hr. DR PHARMA zadržava pravo izmjene informacija, uključujući cijene proizvoda i akcijske ponude na stranicama bez prethodne najave. Uz sliku proizvoda nalazi se opis glavnih obilježja proizvoda i njegova cijena s PDV-om.
Ulažemo u razvoj procesa davanja recenzija. Naše recenzije podliježu procesu provjere identiteta korisnika, te ulažemo napore da objavljene recenzije potječu od potrošača koji su proizvod doista koristili ili kupili. Ne prakticiramo niti potičemo podnošenje lažnih potrošačkih recenzija ili preporuka, ili naručivanje od druge pravne ili fizičke osobe da ih podnese, ili pogrešno predstavljanje potrošačkih recenzija ili društvenih preporuka radi promocije proizvoda. Na recenzije ostavljene putem Google i Facebook računa, nemamo utjecaj te ne možemo utjecati na njihove tehničke postavke u pogledu verifikacije identiteta korisnika koji daju recenzije.
A) Sklapanje ugovora o prodaji
Korisnik kao kupac na internet stranici Webshopa, zaključivanjem narudžbe i/ili na drugi način utvrđen ovim Uvjetima prihvaća ove Uvjete te se smatra da je podnošenjem narudžbe stavio ponudu, koju Društvo treba potvrditi kako bi došlo do kupnje.
Predmet i svrha Ugovora je kupnja odabranog odnosno odabranih proizvoda i/ili odabrane usluge ili usluga putem Webshopa uz plaćanje odgovarajuće cijene toga/tih proizvoda i/ili usluge/a. Ugovor se zaključuje sredstvima daljinske komunikacije (Ugovor sklopljen na daljinu) i to putem Interneta.
Ugovor stupa na snagu i obvezuje od trenutka kada Društvo prihvati narudžbu korisnika.
Nastavno na sklapanje Ugovora korisniku će biti dostavljena potvrda o sklopljenom Ugovoru, odnosno predugovorna obavijest iz članka 57. st. 1. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine, br. 41/2014, 110/2015, 14/19), obavijest o pravu korisnika na jednostrani raskid Ugovora s obrascem za jednostrani raskid Ugovora iz članka 61. st. 1. i 2. Zakona o zaštiti potrošača i ovi Uvjeti.
B) Uvjeti i postupak kupnje
Na Webshopu se za pojedine proizvode, između ostalog, naznačuju glavne karakteristike proizvoda, način upotrebe, cijena, posebne akcije i pogodnosti, načini plaćanja i dostave. Svi navedeni podaci važeći su u trenutku zaključene narudžbe.
Cijena proizvoda kao i trošak dostave vidljivi su u košarici za kupnju prije zaključenja narudžbe.
Sve informacije o potvrdi kupnje temeljem elektronske narudžbe dostavit će se na adresu elektroničke pošte kupca navedenu u postupku registracije/narudžbe ili u košarici za kupnju pri unosu podataka prilikom zaključivanja narudžbe.
Sve cijene su izražene u eurima (EUR) te se tako izvršava plaćanje. Sve cijene uključuju PDV.
Prilikom naplate vašom kreditnom karticom iznos u EUR se pretvara u vašu lokalnu valutu prema važećoj tečajnoj listi udruženja kartičara. Kao rezultat pretvaranja cijene, postoji mogućnost male razlike iznosa u odnosu na originalnu cijenu istaknutu na našoj web stranici.
Ukoliko korisnik ne zaprimi obavijest o potvrdi narudžbe, korisnik može kontaktirati DR PHARMA putem elektroničke pošte na: in**@dr******.hr ili putem telefona na: 01 3535 131.
C) Način i postupak plaćanja
Plaćanje cijene proizvoda i troškova dostave može se izvršiti na jedan od sljedećih načina:
>> Plaćanje Internet bankarstvom/ Općom uplatnicom/ Virmanski
Proizvodi za koje je zaključena narudžba mogu se platiti internet bankarstvom, općom uplatnicom ili virmanski putem bilo koje banke. Nakon potvrde narudžbe kupcu se šalje elektronička pošta s podacima potrebnim za plaćanje narudžbe.
Uplata na IBAN od Dr Pharma d.o.o.: HR7424020061100733356
Poziv na broj: 99 – broj vaše web narudžbe (ukoliko ne prihvaća 99 onda upišite 00)
Primatelj: Dr Pharma d.o.o., Velika cesta 33, 10020 Odra
Po zaprimljenoj uplati poslat ćemo Vam naručene proizvode.
Naručeni proizvodi se dostavljaju kupcu u skladu s uvjetima dostave.
Rok za uplatu iznosi 3 dana od dana izvršenja narudžbe, ukoliko se uplata ne izvrši u tom roku narudžba će automatski biti poništena.
>> Plaćanje gotovinom – pouzećem
Plaćanje pouzećem omogućuje vam da narudžbe podmirite prilikom same dostave na navedenu adresu odnosno tek kada proizvod vidite pred sobom. Plaćanje pouzećem vrši se isključivo u gotovini, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke.
Za način plaćanja pouzećem dodatno se naplaćuje naknada u iznosu od 2,08 eur.
>> Plaćanje kreditnom/debitnom karticom
Plaćanje izravno putem interneta, korištenjem najmodernijeg servisa CorvusPay za plaćanje kreditnim karticama:
Visa, PBZ card Visa Premium, Mastercard, Maestro, Diners, Discover.
Omogućeno je plaćanje i na rate:
Karticama ZABA: Mastercard, Visa od 2 do 12 obroka
Karticama PBZ: Visa, Visa Premium, Maestro od 2 do 6 obroka
Karticama ERSTE: od 2 do 12 obroka
Minimalni iznos za plaćaje na rate mora iznositi 20,00 eur-a.
Sigurnost plaćanja kreditnim karticama
Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem Interneta.
CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.
Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.
Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.
Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.
Izjava o sigurnosti kod plaćanja
Primjenjuju se najmoderniji standardi u zaštiti podataka – Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između sustava za plaćanje i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem “vatrozida” (firewalla).
D) Dostava i uvjeti dostave
Dostava proizvoda vrši se:
1. putem dostavne službe Intereuropa uz trošak od 5 eur-a
2. na BOX NOW paketomate uz trošak od 2,5 eur-a.
U periodu promotivne akcije od 14.10. do 30.11.2024 dostava putem BOX NOW paketomata biti će besplatna.
Za sve narudžbe vrijednosti iznad 39,69 eur dostava je BESPLATNA.
NAPOMENA: naknadna promjena adrese nakon izvršenja narudžbe nije moguća.
1. DOSTAVA PUTEM DOSTAVNE SLUŽBE INTEREUROPA
Trošak dostave putem dostavne službe Intereuropa naplaćuje se u iznosu od 5 eur-a.
Dostava se vrši na adresu kupca u roku 1-5 radnih dana za sve narudžbe zaprimljene radnim danom do 12h.
Radno vrijeme dostavne službe Intereuropa je radnim danom od 08-16 sati.
2. DOSTAVA PUTEM BOX NOW PAKETOMATA
Trošak dostave putem BOX NOW paketomata naplaćuje se u iznosu od 2,5 eur-a.
U periodu promotivne akcije od 14.10. do 30.11.2024 dostava putem BOX NOW paketomata biti će besplatna.
Dostava se vrši na lokacije BOX NOW paketomata.
Za sve narudžbe zaprimljene i plaćene radnim danom do 12h svi kupci u Zagrebu i Zagrebačkoj županiji svoje će pakete u većini slučajeva moći preuzeti već isti dan od 18:00 do 00:00 sati. Ostatak Hrvatske biti će dostavljen već sljedeći radni dan od 07:00 do 15:00 sati.
Kod odabira slanja putem BOX NOW paketomata na mapi će biti potrebno odabrati ili u za to predviđeno polje upisati željenu lokaciju paketomata na kojoj ćete preuzeti svoj paket.
BOX NOW će vas kontaktirati kada paket bude spreman za preuzimanje iz odabranog paketomata. Nakon što ga dostavna služba preuzme, paket će vas u paketomatu čekati već isti ili najkasnije sljedeći radni dan.
Napomena: U iznimnim slučajevima ukoliko ne bude bilo moguće isporučiti narudžbu putem BOX NOW paketomata zadržavamo pravo u dogovoru s kupcem promijeniti način dostave ili otkazati narudžbu. U slučaju da se pri dostavi vašeg paketa na željeni paketomat utvrdi da su svi pretinci u odabranom paketomatu popunjeni, BOX NOW kurir (dostavljač) će vas osobno kontaktirati telefonskim putem i s vama dogovoriti dostavu paketa u najbliži slobodni paketomat po vašem izboru.
Za više detalja o funkcioniranju BOX NOW dostave saznaj na ovom linku: BOX NOW dostava
Svi proizvodi koji se nalaze na web shopu raspoloživi su i DOSTUPNI ODMAH.
Prilikom obrade narudžbe kupac dobiva obavijest na mail o statusu njegove narudžbe te će se putem SMS poruke obavijestiti o predviđenom terminu dostave.
Dostavu vršimo samo na području Republike Hrvatske.
Naručeni proizvod pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Preuzimanjem paketa kupac potvrđuje da je preuzeo paket u neoštećenom stanju. Nakon što kupac preuzme paket, dostavna služba ne odgovara za eventualne reklamacije, oštećenja ili umanjenje sadržaja preuzetog paketa, osim uz dokaz da oštećenje nije nastalo nakon uručenja. Preporuča se da kupac pošiljku pregleda prije preuzimanja, a sve kako bi se izbjegle naknadne reklamacije zbog mogućnosti oštećenja pošiljke prilikom dostave, te da ih odmah reklamira dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno odbije preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti nama.
Ukoliko kupac ne preuzme paket ili odbije preuzeti paket bez valjanog razloga, prodavatelj zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova. Nepreuzete pakete čuvamo u maksimalnom trajanju do 30 dana obavijesti o preuzimanju, u kojem je moguće proizvod preuzeti. Nakon toga ugovor se smatra raskinutim i novac koji je plaćen za proizvod će biti vraćen.
Dostava se ponavlja isključivo po dogovoru s kupcem i uz plaćanje ponavljanja dostave unaprijed.
NAPOMENA: Za vrijeme trajanja vremensko ograničenih promotivnih akcija, rok dostave može se produžiti za 2 do 3 radna dana.
E) Odgovornost za materijalne nedostatke i reklamacije
DR PHARMA je odgovorna za svaki materijalni nedostatak u roku 2 godine od dana kada je korisniku roba predana u posjed a koja je predmet Ugovora.
U slučaju nedostataka i neispravnosti proizvoda prema Članku 43. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15), primjenjuju se odredbe Zakona o obveznim odnosima (nadalje: “ZOO”).
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda, a nedostatak postoji:
1. ako stvar ne odgovara opisu, vrsti, količini i kvaliteti odnosno nema funkcionalnost, kompatibilnost, interoperabilnost i druge značajke kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji,
2. ako stvar nije prikladna za bilo koju posebnu namjenu za koju je potrebna kupcu i s kojom je kupac upoznao prodavatelja najkasnije u trenutku sklapanja ugovora te u odnosu na koju je prodavatelj dao pristanak,
3. ako stvar nije isporučena sa svom dodatnom opremom i uputama, uključujući upute za instalaciju, kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji ili
4. ako stvar nije isporučena s ažuriranjima kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji.
5. ako stvar nije prikladna za upotrebu u svrhe za koje bi se stvar iste vrste uobičajeno koristila, uzimajući u obzir sve propise Europske unije i propise Republike Hrvatske, tehničke standarde ili, ako takvih tehničkih standarda nema, primjenjive kodekse ponašanja u određenom području ako oni postoje,
6. ako stvar ne odgovara kvaliteti i opisu uzorka ili modela koji je prodavatelj stavio na raspolaganje kupcu prije sklapanja ugovora,
7. ako stvar nije isporučena s dodatnom opremom, uključujući ambalažu, upute za instalaciju ili druge upute, čiji primitak kupac može razumno očekivati,
8. ako stvar ne odgovara količini ili nema ona svojstva i druge značajke, uključujući one koje se odnose na trajnost, funkcionalnost, kompatibilnost i sigurnost, koji su uobičajeni za stvar iste vrste i koje kupac može razumno očekivati s obzirom na prirodu stvari te uzimajući u obzir sve javne izjave koje su dali prodavatelj ili druge osobe u prethodnim fazama lanca transakcija, uključujući proizvođača, ili koje su dane u njihovo ime, osobito u oglašavanju ili označivanju,
9. ako je stvar nepravilno instalirana odnosno montirana, a usluga instalacije odnosno montaže čini dio ugovora o kupoprodaji i obavio ju je prodavatelj ili osoba za koju on odgovara ili
10. ako je stvar za koju je bilo predviđeno da je instalira odnosno montira kupac nepravilno instalirana odnosno montislarana od strane kupca, a nepravilna instalacija odnosno montaža posljedica je nedostatka u uputama koje je dostavio prodavatelj ili, u slučaju stvari s digitalnim elementima, koje je dostavio prodavatelj ili dobavljač digitalnog sadržaja ili digitalne usluge.
Ako je kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku kupca da sklopi ugovor.
Predmnijeva se da je svaki nedostatak stvari koji se pokazao u roku od jedne godine od trenutka prijelaza rizika (kupnje) postojao i u trenutku prijelaza rizika, osim ako prodavatelj dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
Kupac je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na kupca.
Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari.
Prava kupca koji je pravodobno obavijestio prodavatelja o postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine, računajući od dana odašiljanja obavijesti prodavatelju, osim ako je prodavateljevom prijevarom kupac bio spriječen da ih ostvaruje.
Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka prodavatelj može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima, prema izboru Kupca:
1. uklanjanje nedostatka,
2. predaja drugog proizvoda bez nedostatka,
3. sniženje cijene.
Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora.
Kupac ima pravo na sniženje cijene ili na raskid ugovora tek ako prodavatelj nije uklonio nedostatak, ili je to odbio učiniti ili ako je prodavatelj izjavio da neće ukloniti nedostatak ili iz okolnosti očito proizlazi da neće ukloniti nedostatak u razumnom roku ili bez znatnih neugodnosti za kupca te ako je nedostatak tako ozbiljan da opravdava trenutačno sniženje cijene ili raskid ugovora.
Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, kao i u slučaju kad kupac zbog zakašnjenja prodavatelja ne može ostvariti svrhu radi koje je sklopio ugovor.
Ako prodavatelj u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga kupac može održati ako bez odgađanja izjavi prodavatelju da ugovor održava na snazi.
Prodavatelj može odbiti uklanjanje nedostatka ako su popravak i zamjena nemogući ili bi mu time bili prouzročeni nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.
U svakom od tih slučajeva kupac ima pravo i na popravljanje štete prema općim pravilima o odgovornosti za štetu, uključujući i štetu koju je zbog nedostatka stvari pretrpio na drugim svojim dobrima.
Kada je kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima te se na njega ne primjenjuju pravila iz ovog odjeljka.
Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi:
– poštom na sljedeću adresu: DR PHARMA d.o.o. Velika cesta 33, 10020 Odra; ili
– elektroničkom poštom na
in**@dr******.hr
,
Odgovor na vaš prigovor dati ćemo u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora.
U slučaju spora oko opravdanosti rekalamcije za nedostatak proizvoda, isti će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi. Ukoliko je do reklamacije i posljedičnog vještačenja došlo prije isteka roka od 12 mjeseci od dana predaje proizvoda kupcu, trošak vještačenja, neovisno o ishodu, snosi DR PHARMA u cijelosti. U slučaju da se vještačenjem utvrdi opravdanost reklamacije upućene nakon isteka roka od 12 mjeseci od dana predaje proizvoda kupcu, sav trošak zamjene i vještačenja proizvoda snosi DR PHARMA, a u slučaju neopravdane reklamacije upućene nakon isteka roka od 12 mjeseci od dana predaje proizvoda kupcu, trošak vještačenja snosi kupac ili DR PHARMA ovisno o rezultatu vještačenja.
Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS). Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORS – https://ec.europa.eu/odr.
U slučaju neriješenih prigovora potrošači mogu rješavati potrošački spor putem tijela za ARPS sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (NN 121/16) . Trgovac DR PHARMA d.o.o. će u slučaju podnošenja prijedloga za mirenje sudjelovati u postupku pred ARPS tijelom: Centar za mirenje pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca, Radnička cesta 52/I, 1000 Zagreb, Hrvatska, ili na https://www.hup.hr.
F) Jamstvo za ispravnost proizvoda i servis
Za proizvode za koje se daje jamstvo u skladu sa zakonom i jamstvom određenim od strane proizvođača izdaje se jamstveni list. Pravo na korištenja jamstva ostvaruje se isključivo uz predočenje jamstvenog lista. Kupac je dužan čuvati jamstveni list. Jamstveni rok teče od dana preuzimanja proizvoda.
U slučaju izdavanja jamstvenog lista kojim proizvođač jamči ispravnost proizvoda u tijeku određenog vremena, kupac može, ako proizvod nije ispravan zahtijevati da se taj proizvod u razumnom roku popravi, ili da mu se umjesto popravka preda drugi takav ispravan proizvod. Ukoliko za vrijeme trajanja jamstvenog roka nastupi neispravnost proizvoda isti se dostavlja u ovlašteni servis naveden u jamstvenom listu.
Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili nepostupanja u skladu s uputama nije pokrivena jamstvom. Servisiranje i prodaja zamjenskih dijelova za kupljeni proizvod osigurani su putem ovlaštenih servisa navedenih u jamstvenom listu.
G) Jednostrani raskid ugovora
Korisnik ima pravo i može jednostrano raskinuti Ugovor u roku od 14 (četrnaest) dana bez navođenja razloga.
Rok za jednostrani raskid Ugovora od 14 (četrnaest) dana teče od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je korisnik odredio (a koja nije prijevoznik) roba koja je predmet Ugovora predana u posjed. U slučaju usluge rok za jednostrani raskid Ugovora teče od dana sklapanja Ugovora.
Ukoliko potrošač jednom narudžbom naruči više komada proizvoda koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka proizvoda.
Ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni period, rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka proizvoda.
Ukoliko potrošač ne bude obaviješten o pravu na raskid ugovora, pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku 12 mjeseci od isteka roka od 14 dana.
Ako je prodavatelj dostavio potrošaču obavijest o pravu na raskid ugovora u roku od 12 mjeseci pravo na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku roka od 14 dana od kada je potrošač primio tu obavijest.
Da bi korisnik mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti DR PHARMA o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom:
– poštom na sljedeću adresu: DR PHARMA d.o.o., Velika cesta 33, 10020 Odra; ili
– elektroničkom poštom na:
in**@dr******.hr
,
u kojoj izjavi će korisnik navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte, a može koristiti i i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora.
Obrazac za jednostrani raskid Ugovora nalazi se pri dnu ovih uvjeta.
Korisnik može elektronički ispuniti i poslati predmetni obrazac, a DR PHARMA će mu u tom slučaju elektroničkom poštom bez odgađanja dostaviti potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu Ugovora.
Ako korisnik jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat sredstava koja su od njega primljena, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada DR PHARMA zaprimi korisnikovu izjavu odnosno obrazac o jednostranom raskidu Ugovora, osim ukoliko je korisnik odabrao drugu vrstu isporuke a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju je DR PHARMA ponudilo.
Povrat sredstava bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.
Povrat sredstava DR PHARMA može izvršiti tek nakon što roba tvrtci (u nekorištenom, nepromijenjenoj količini te u originalnoj ambalaži, uz predočen originalan račun i jamstvo, ukoliko postoji) bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste robu poslali nazad.
Robu korisnik treba vratiti ili predati (u nekorištenom, nepromijenjenoj količini te u originalnoj ambalaži) Društvu na adresu DR PHARMA d.o.o. – Web trgovina, Velika cesta 33, 10020 Novi Zagreb, Odra bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora.
Smatra se da je korisnik izvršio svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošalje ili preda robu tvrtci, odnosno osobi koju je DR PHARMA ovlastilo za primanje robe
Izravne troškove povrata robe snosi korisnik.
Korisnik je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Provjera funkcionalnosti ne podrazumijeva provjeru proizvoda u svakom pogledu odnosno korisnik može koristiti i pregledati proizvod na isti način i u istoj mjeri kako je to dozvoljeno u fizičkoj trgovini tvrtke Dr Pharma d.o.o.. U periodu u kojem potrošač ostvaruje pravo povrata robu mora čuvati s dužnom pažnjom.
U slučaju oštećenja originalne ambalaže iznos povrata biti će umanjen za postotak u skladu s vrijednosti robe, u kojem slučaju će korisnik biti o tome obaviješten. U slučaju umanjenja vrijednosti robe koje je rezultat prekomjernog rukovanja robom, Dr Pharma d.o.o. će procijeniti umanjenje vrijednosti Proizvoda uzimajući u obzir objektivne kriterije svakog pojedinog slučaja te će o tome izvijestiti korisnika.
Ako je na zahtjev korisnika izvršavanje usluge započelo tijekom roka za jednostrani raskid Ugovora, korisnik je dužan platiti Društvu iznos koji je razmjeran onom što je isporučeno do trenutka kada je korisnik obavijestio DR PHARMA o jednostranom raskidu Ugovora.
Pravo na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji nije dopušten u sljedećim slučajevima kada je:
– ako je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu usluga bude potpuno ispunjena,
– ako je predmet Ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave,
– ako je predmet Ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču
– ako je predmet Ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok upotrebe
– ako je predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora
– ako je predmet Ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
– potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom
– ako je predmet Ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije
Kada je kupac pravna osoba na njega se ne primjenjuje odjeljak ovih Uvjeta korištenja pod nazivom „Pravo na jednostrani raskid ugovora“. Kod pravnih osoba se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima i Zakon o elektroničkoj trgovini.
Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti u pdf formatu – OVDJE ili možete iskoristiti formu kako je niže navedeno:
*Obrazac za jednostrani raskid ugovora o kupnji proizvoda ili usluga
putem DR PHARMA d.o.o. web trgovina sklopljenog putem Internet narudžbe (na daljinu):
Prima:
DR PHARMA d.o.o., Velika cesta 33, 10020 Novi Zagreb, Odra,
in**@dr******.hr
, 01 3535 131
Ja, _________________________________________________
(ime i prezime potrošača)
iz ___________________________________________________
(adresa potrošača: mjesto, ulica, broj)
ovime izjavljujem da jednostrano raskidam Ugovor o kupnji sljedeće robe/usluge:
____________________________________________________________
(upišite naziv artikla)
prema broju računa ili broju narudžbe ____________________
(upišite broj dokumenta)
primljene dana _____________________.
(upišite datum)
U _____________________, dana _____________________.
(grad/mjesto) (datum).
__________________________
Potpis potrošača
DR PHARMA je uskladila svoje poslovanje sukladno GDPR odredbi (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i vijeća o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka. Registracijom odnosno izvršenjem narudžbe iskazujete suglasnost da se vaši osobi podaci mogu prikupljati i obrađivati u svrhu kupoprodajnog odnosa.
Webshop odnosno DR PHARMA se obvezuje brinuti o privatnosti korisnika Webshopa sukladno GDPR-u, te će prikupljene podatke koristiti i obrađivati isključivo u svrhu i namjenu određenu ovim Uvjetima.
DR PHARMA odnosno Webshop može prikupljati osobne podatke korisnika/kupaca, uključujući ime i prezime/naziv, adresu, OIB, telefonski broj i/ili adresu elektroničke pošte sukladno GDPR-u, samo ako iste korisnik dragovoljno stavi na raspolaganje odnosno dostavi Društvu/Webshopu.
DR PHARMA će navedene podatke koristiti sukladno GDPR-u, isključivo u svrhu ispunjena ugovornih obveza te sa svrhom uvida u i razumijevanja potreba, navika i zahtjeva korisnika kao i daljnjeg razvoja i dizanja kvalitete pružanja usluga Webshopa.
DR PHARMA putem Webshopa prikuplja, obrađuje i objavljuje podatke o korisnicima sukladno GDPR-u, u vezi načina uporabe Webshopa bez otkrivanja identiteta korisnika i/ili osobnih podataka koji omogućuju otkrivanje identiteta korisnika.
DR PHARMA putem Webshopa prikuplja i bilježi podatke sukladno GDPR-u o IP-adresi (Internet Protocol Address) korisnika i/ili o lokaciji računala za potrebe sistemske administracije, otklanjanja problema ili kvarova, potvrde preuzimanja sadržaja i/ili unapređivanja tehničkih karakteristika internetskog servisa. DR PHARMA automatizirano bilježi podatke o navikama korištenja Webshopa od strane korisnika, uključujući i datoteku o posjećenosti pojedinih stranica i/ili sadržaja. Takve podatke DR PHARMA će koristiti sukladno GDPR-u isključivo u svrhu unapređivanja svoje usluge Webshopa te prilagodbe i individualizacije promotivnih aktivnosti prema potrebama pojedinog korisnika.
DR PHARMA odnosno Webshop ne bilježi broj kreditne kartice korisnika/kupca niti pohranjuje transakcijske podatke, već za plaćanje putem kreditnih kartica koristi usluge treće strane, ovlaštene banke, koja enkripcijom štiti podatke korisnika/kupca sukladno GDPR-u.
Izjava o privatnosti
DR PHARMA se obvezuje na zaštitu Vaših osobnih podataka temeljem navedene Uredbe jer je svjestan da je sigurnost Vaših osobnih podataka pri upotrebi ove internetske stranice i drugih usluga itekako važna stoga osobne podatke strogo čuvamo i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.
Prikupljamo samo osnovne podatke korisnika/kupaca koji su nužni za ispunjenje naših obaveza i koji su dobrovoljno dostavljeni te neće uvjetovati korisniku pristup na svoje stranice ili korištenje usluga slanjem dodatnih osobnih podataka.
Prikupljene podatke DR PHARMA ne prodaje, ne iznajmljuje, te ih neće staviti trećim pravnim i fizičkim osobama na raspolaganje bez zahtjeva korisnika.
Ukoliko niste zadovoljni kako smo prikupili ili upotrijebili vaše osobne podatke, možete podnijeti formalnu pritužbu Agenciji za zaštitu osobnih podataka.
Korisnik/kupac kupovinom, odnosno davanjem podataka o svojoj e-mail adresi, sukladno GDPR-u, Društvu daje suglasnost da ga DR PHARMA u svrhu promocije svojih usluga i/ili proizvoda može putem elektroničke pošte obavještavati o sadržaju internet stranica Društva odnosno Webshopa, promjenama na istima, popustima, akcijama, proizvodima i/ili promjenama u vezi načina pružanja usluga Društva i/ili Webshopa. Korisnik je ovlašten sukladno GDPR-u u svakom trenutku opozvati navedenu suglasnost.